טקס מרגש בקייב: נימול בן 26 ואימו קיבלו שמות יהודיים

נתי קאליש No Comments on טקס מרגש בקייב: נימול בן 26 ואימו קיבלו שמות יהודיים

צעיר יהודי בן 26 זכה להיכנס בבריתו של אברהם אבינו חרף קולות המלחמה שעדיין נשמעים ברחובות הבירה. הרב אריאל מרקוביץ', רב קהילת הצעירים CYP Kyiv בקייב ערך את הטקס המרגש והעניק ליהודי הנימול זוג תפילין במתנה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אש המלחמה שעדיין משתוללת בחוצות קייב הבירה לא מונעת מראשי הקהילה בראשות הרב יונתן מרקוביץ' רבה הראשי של קייב ושליח חב"ד בעיר להמשיך ולנהל שגרת חיים יהודית שוקקת ומלאה. באירוע מרגש שהתקיים השבוע בעיר, נכנס בבריתו של אברהם אבינו צעיר יהודי מקומי שהחל לפסוע את צעדיו הראשונים חזרה ליהדות. 

הצעיר בן ה-26 המשתתף כבר ארבע שנים בשיעורים ופעילויות  קיבל כעת את ההחלטה לעבור ברית מילה ולחזור לשורשיו היהודיים לאחר שאביו הלך לעולמו לפני מספר חודשים. בטקס מרגש אותו ערך הרב אריאל מרקוביץ', רב קהילת הצעירים  Chabad young professionals kyiv בקייב, נערכה הברית המיוחדת בסיומה נקרא שמו של הנימול בישראל: 'אהרון ברוך'.

כבר למחרת הברית עלה הצעיר לתורה שהוא מברך לראשונה בחייו את ברכות התורה בשם ומלכות. אימו של הצעיר היהודי שעד כה לא נקראה בשם יהודי, קיבלה גם היא שם חדש בזמן העלייה לתורה. בסיום הטקס העניק הרב מרקוביץ' ליהודי זוג תפילין במתנה כשזה מבטיח בעיניים דומעות להניחן בכל יום. 

"ברית מילה הוא אירוע מרגש בכל פעם בחדש, בפרט כאשר מדובר באדם בוגר שמבין את המשמעות של המצווה החשובה", סיכם בהתרגשות הרב אריאל מרקוביץ'. "אני שמח וגאה כי למרות שקולות המלחמה עדיין נשמעים ברחובות קייב, זכינו להכניס עוד נשמה יהודית בבריתו של אברהם אבינו".



0 תגובות